Yankı
http://yanki.anatolianrock.com
Grup Yankı
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 İleri>>
Cevapla
darbe_ceren

arkadaşımmmm!!!!!!  ben kötü olmuş demedim kiii sadece biraz daha demoya ihtiyaç var dedim. ayrıca bende dinlemekten zevk alıyorum ama yeni demolar yüklense daha ii oolmaz mı ???????????




                                                YANKIIIIIIIIIII:)))))))
                               
Bu mesajın yazıldığı tarih : 1 Temmuz 2006 9:43 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
darbe_rock

bence demolar kesinlikle süper bişi biraz demoya ihtiyaç olsada...:)ama dinlemekten zevk alıyorum:)))


                                                          VE SİZİ SEVİORM!!!    :))))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 1 Temmuz 2006 12:15 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
darbe_ceren

abi bune ya ne kadar çok demonuz var:))) biraz daha demoooooo... ezberledik artık hepsini lütfen başka demolarada yer verin fanlarınızı üzmeyinn:(                                                                 




                                 YANKIIIIIIIIIII :)))))

                                                                             

(darbe_ceren tarafından 30 Haziran 2006 10:50 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 30 Haziran 2006 7:39 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Bassmanyak

Merhaba arkadaşlar...
Ben muğla üniversitesinde okuyorum burda aferim adında bir rock’n roll grubumuz var ayrıca doğma büyüme tarsusluyum ve ’85 liyim ama işin aksi tarafı hiç tanımıyorum sizi ama hiç önemli değil...

Söylemek istediğim aıl şey sanırım bodrumda sahne alıyorsunuz...
www.murock.net adında muğlaya özgü bir rock forumumuz var bizle iletişime geçerseniz sizede sitede yer verilir ve muğla üniversitesi rock müzik dinleyen gençler tarafından yardımlar akar...

Başarılar topraklarımm...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Haziran 2006 4:31 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
kargasha

Çok sevdğim ağbilerim EmirHan,Görkem, Tuğra,Kartal.... sizleri çok seviyorum......
             

                                                                 Kürşad/KARGASHA
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Haziran 2006 6:01 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
sixteen

sorun diil geliriz yaaa.. (eywah ewe nası dncm:S...)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 21 Haziran 2006 12:57 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
ragnorag

merhaba arkadaslar... son bi değişiklik ile çarşamba gün ki konserimiz
aksam saat 22.00’a alınmıştır!!


                            bilginize...



                      hepimize kolay gelsin.. :PpP


                       GöRk€m___
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Haziran 2006 10:29 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
sixteen

saol gorkem :) sana da basarilar diliom :) CARSAMBA GUNU 21.06.2006 saat 17.00’da herkes YALIKAVAK ISKELE’snde BULUNSUN!!!!!!! YANKI’nin konseri war abi kacirir miyiz ya :) bunu okuyan herkes gelecekse de gelmicekse de tanidigi herkese soylesin lütfenn!! konser manyak olcakk:))))

Jenny :)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Haziran 2006 1:19 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
cover_life

Görkem sınavın nasıl geçti?
Bu mesajın yazıldığı tarih : 18 Haziran 2006 8:07 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
ragnorag

merhaba arkadaşlar...konserlerden önce böle mailler gerckten cook moral weriyo bizlere...

 hepinize sonsuz tesekkürler..



       sewgili jenny yorumun için cook teskkrler..yine yüreğinden gelen leri yazmışsın!!!:)grubumuz adına seninde müzik hayatında basarılarının dewamını dilerim...


       dostlukla..
                                                      YANKI____görk€m

       
Bu mesajın yazıldığı tarih : 18 Haziran 2006 7:01 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 İleri>>