Yankı
http://yanki.anatolianrock.com
Grup Yankı
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 İleri>>
Cevapla
kerhat_33

GÖRKEMİM YASIYONMU LA CVP VERMEDIN GITTIN BURDAN YINE YOKSUN YALNIZLIGIN KOTU BEA OLMAZ OLSUN ALLAH DUSMANIMIN BASINA VERMESIN BİZDE AYNEN DEVAM BURDA DERSHANE VE DERGI PESINDE KOSUSTURMACA SANA BAHSETMISTIM YA TUNING WORLD SUBAT AYINDA ALMAYI UNUTMA TARSUSTAN 2 ARAC CIKIYOO BABA BENDE CIKIYORUM TABI ALIRSAN KARDESINIDE GORURSUN SIMDIDEN KOLAY GELSIN ABINE COK COK SLM KENDINIZE IYI BAKIN UNUTMA SERHAT SNIN ICIN HALA YASIYOO...                                                CERHAT_TUNINGWORLD**33**
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Ocak 2007 6:16 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
GirDapH

merhaba arkadaslar..
çok kısa bi zaman içerisinde videolarımızı sitemize ve youtube a ekleyecegiz :)) DostLukLa!!
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Ocak 2007 5:50 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
grupyankinfo

sLm abiLerim dicem.(kardeşinizim ya hani)neredeyse bütün live performansınızda sizlerleydim ve hiçbir zaman bırakmadım sizi sizde beni.yeri geldi babalar gibi çıkıp çaldınız yeri geldi yoklukla boğuştuk.nese aklıma fazla yazacak birşey gelmiyor yakında sistem onarılınca kendi  nickimle üye olur ve size daha çok msj yazarım

sevgiler  saygılar...

                                                        ALtuğ
Bu mesajın yazıldığı tarih : 3 Ocak 2007 5:40 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
GirDapH

merhaba arkadaşlar..
Tüm dinleyicilerimizin ve takipçilerimizn öncelikle Bayramını ve Yeni Yılını KutLuyorumm. Umarım 2007 Tüm cürretiyle uğur getirir herkese! Yeni yıLda önce Sağlık sonra Para ve tüm Dünyaya Barış Diliyorumm.. iyi seneler..

                                                                _EmirHan_
Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Aralık 2006 6:58 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
GirDapH

merhaba arkadaslar. Forum yine yeterince sessiz :)) Suan mersindeyiz görkem ile. kısa zamanda tekrar bodrumda olacagız! önümüzde dolu dolu gecircegimiz 4 canlı performan günümüz olacak. Yılbaşı gecesi ve onu takiben bayram boyunca turgutreis D-Marin Boom Cafe&Bar da olucazzz.. Daha fazla bilgi cok yakında ana sayfada olcak. Sevgilerle..

                                                                              Emirhan-Görkem

(GirDapH tarafından 21 Aralık 2006 10:33 ÖÖ tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 21 Aralık 2006 10:32 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
yakko

Selamlar yorumunuz için teşekkürler bizleri mutlu ettiniz.Eskişehir’de davul aksesuarları satan yer söyleyebilirim fakat tam olarak ne tür bir şey istiyorsunuz onu bilsem daha net birşeyler söyleyebilirdim.Ama genel olarak birçok davul aksesuarı bulabileceğiniz Haller Gençlik Merkezi içerisinde Senkop Müzik var ordan her türlü aksesuarı bulabilir yada getirtebilirsiniz,alternatif olarakta Atatürk Caddesi üzerinde Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu karşısında Ege Müzik ve bir kaç müzik aleti satan dükkan daha var buralardan da bulabilirsiniz.Umarım yardımcı olabilmişimdir.Müzik hayatınızda başarılar.

Zirzop (davul)       www.zirzop.anatolianrock.com
Bu mesajın yazıldığı tarih : 15 Aralık 2006 1:47 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
SeccRett

demoları dinledm,gerçekten çok güzel olmuş=)...

(SeccRett tarafından 13 Aralık 2006 4:42 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Aralık 2006 4:42 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
D12world

arkadaslar demolar gercekten cok guzell..basarılarınızın devamını dilerm...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Aralık 2006 9:31 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
ragnorag

merhaba arkadaşlar:)gerckten buı yorumları uzun bi aradan sonra yeniden duymak mutluluk werici...herkese sonsuz teşekkürler....


 kısa bi süre sonra yeniliklerimizi sitemiz de görebiliceksiniz...

         şimdilik hoşcakalın...

                            YANKI AİLESİ.....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Aralık 2006 6:03 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
KaRTaL_Bass

:) saol sizede başarılar

(KaRTaL_Bass tarafından 12 Aralık 2006 1:46 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Aralık 2006 1:37 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 İleri>>